Treceți la conținutul principal

Dan Culcer. Pe marginea unei informații «incredibile»

 Am publicat pe situl Ziare.ro două comentarii pe marginea unei informații incredibile, pe care ziariștii care scriu rezumate, o difuzează fără nici o verificare, pentru simplu fapt că afirmațiile lui Kelemen Hunor se potrivesc cu linia ideologică redacțională a acestui pseudo-independent site de propagandă.

https://ziare.com/calin-georgescu/dezvaluiri-legaturi-securitatea-regimul-comunist-invatat-new-york-1917926#comments 

Iată o altă fața a manipulării prin falsa obiectivitate a propagandei. Pe situl postului TV Digi 24 a fost transmis în 2019 un fragment dintr-o înregistrare realizată de ziarista Elena Vijulie Tănase, în aer liber, în fața clădirii Casa Scânteii, Casa Presei Libere, cum s-o fi numind acum. Din înregistrare respectivă s-au extras câteva minute combinate cu ai cărei invitați au fost Dan Culcer și Mălureanu, fost ofițer de Securitate, specializat pe zona intelectualilor.

<iframe src="https://www.digi24.ro/embed/fara-categorie/mecanismele-cenzurii-in-perioada-comunista-in-presa-literara-functiona-autocenzura-modelul-fricosilor-al-oportunistilor-1234583?video=0&width=570&height=320" allowfullscreen marginwidth="0" marginheight="0" align="top" scrolling="No" frameborder="0" hspace="0" vspace="0" width="570" height="320" ></iframe>


dan_culcer
rank
Stimați colegi, de ce dați drumul și repetați știri pe care le calificați chiar din titlul articolului ca fiind incredibile? Incredibil înseamnă ceva ce nu poate fi crezut, adică o minciună. Nu știu dacă e vorba de o minciună în acest caz, dar există mari șanse să fie. Cei de la SRI dețin proba. De ce nu se adresează redacția spre verificare la SRI, în loc să difuzeze știri incredibile, adică de necrezut . De ce le credeți? Nu e vorba tot de vestitele «fake news»? Dan Culcer, ziarist
D
dan_culcer
rank
Stimati colegi, vi se oferă o informație care poate fi ușor verificată. Falsă sau adevărată, ea este o cale simplă. Ce fel de ziariști sunteți, dacă nu utilizați calea asta? Sunați la instituția respectivă. Vreți să o fac eu? Dan Culcer, ziarist

Iată ce comentariu scrie nicolae_simion1 :

Kelemen Humor ăsta e ***, cum poate spune asemenea idioțenii, asemenea gogonate foarte ușor demontabile, cu acte, care atestă unde era și ce făcea Călin Georgescu in 1986? Inseamnă că e și un mare ticălos, pentru că putea foarte simplu să se documenteze și astfel ar fi aflat că in 1986 Călin Georgescu termina facultatea de imbunătățiri funciare de la agronomie și a fost repartizat la IEELIF Făgăraș, orașele mari fiind inchise pentru repartizarea tinerilor absolvenți, iar de acolo și-a luat detașarea la ISPIF București, un institut de studii și proiectări in domeniul lui, imbunătățiri funciare. Am fost coleg cu el la acest institut de pe șoseaua Olteniței pană in 1990, cand s-a transferat la Ministerul Mediului. La ispif a lucrat la secția combaterea eroziunii solului, colectiv ces-6, se pot verifica actele in arhiva institutului, inclusiv pontaje lunare și fluturași de salariu. Deci ungurul e un *** ticălos, care vrea să manipuleze lumea...
Acest text a fost copiat de pe Ziare.com Dezvăluiri incredibile despre legăturile lui Călin Georgescu cu fosta Securitate. Ar fi făcut parte din rețeaua spionului infiltrat în NATO. "În 1986, a învățat la New York și Londra"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O mizerabilă formă a confuziei criteriilor. Cvasi-dispariția evreilor din cultura României

« Cercetarea lui George Voicu seamănă cu gestul energic al omului care deschide larg fereastra, într-o încăpere neaerisită. Ne atrage atenţia, implicit, că nu e suficient să examinăm cvasi-dispariţia evreilor din cultura română de azi , sau uciderea lor, în timpul Holocaustului. E necesar să rememorăm premisele şi contextele care au putut face toate acestea cu putinţă. »- scrie Laszlo Alexandru în revista sa electronică , recenzând cartea lui George Voicu, Radiografia unei expatrieri: cazul Lazăr Şăineanu , recent publicată de Institutul Naţional pentru Studierea Holocaustului din România “Elie Wiesel” de la Bucureşti. Voi citi negreșit cartea lui George Voicu. Tocmai fiindcă probabil rememorează nu doar premisele și contextele cvasi-dispariției ci și cele ale prezenței evreilor în cultura română. Fiindcă, tocmai acest aspect este adesea eludat de cercetarea românească. George Voicu scria proză și lucra, înainte de 1989, în momentul în care m-a contactat printr-o scrisoare la reviste...

Denunț contra lui Dan Culcer. Contextul polemic. Manolescu, Cornea, Oișteanu, Tismăneanu etc

 Denunț contra lui Dan Culcer. Contextul polemic. Manolescu, Cornea, Oișteanu, Tismăneanu etc Texte și surse documentare. Stimați colegi scriitori, difuzez o serie de legături, sau linkuri cum se zice în romgleză , pentru informarea Dvs., pentru reconstituirea unor intervenții în presă, care, în rezumat, se reduc la un denunț, inițiat de Nicolae Manolescu, relansat de Andrei Cornea, Andrei Oișteanu, Vladimir Tismăneanu, Mircea Mihăieș. În spatele unei pretinse polemici grupul declară, în toate oficinele la care au acces, că aș prezenta un sindrom de antisemitism . Sunt acuzat de «antisemitism» pentru că am afirmat într-un studiu din revista Vatra , că succesul, cât este, real sau construit propagandistic, al operei lui Norman Manea pe piața cărții, are la bază un troc intracomunitar, scrierea unui pamflet comandat, intitulat Felix Culpa . Cronologia simplă și declarațiile lui Norman Manea pot servi drept probe, alături de diverse articolele mai vechi din România literară , publica...

Voi nu aparțineți culturii române și nici cultura română nu vă aparține.

  Voi nu aparțineți culturii române și nici cultura română nu vă aparține. Sunteți venituri și venituri veți rămâne. Nu fiindcă așa vreau eu, ci fiindcă în loc să iubiți cultura română, a cărei inimă nu bate pentru voi, o denigrați și o bârfiți pe toate meridianele, încercând să vă prezentați voi ca fiind sufletul și mintea culturii române, pe care vreți să o înlocuiți cu o făcătură fără inimă, fără minte și fără coaie, un ersatz, într-o limbă scâlciată, o improvizație stupidă pe care o numiți avangardă literară.