Un test. Iniţiativa legislativă : legea legitimităţii apărării intereselor româneşti. Redactor Ioan Roșca
Primesc din partea militantului civic Ioan Roșca o propunere de inițiativă legislativă pe care acesta le-o adresează de fapt, în mod public, parlamentarilor recenți ai formațiunii politice AUR, în ideea că aceștia sunt chemați, să o promoveze în urgență, ca probă că linia lor ideologică și politică reprezintă nu doar un discurs public ci și un angajament moral în favoarea libertății de conștiință și opinia, contra oricărei cenzuri. Fiind cu totul de acord cu acest tip de inițiativă legislativă, public mai jos textul redactat de Ioan Roșca. Dan Culcer
Iniţiativa legislativă : legea legitimităţii apărării intereselor româneşti
Provocare pentru parlamentarii AUR-
Având în vedere :
— interesul vital al naţionalismului românesc de a îndepărta obstacolele din calea apărării neamului nostru,
— misiunea pretinsă de politicienii AUR, raportată la tradiţia farselor electorale, pe "culuarele politice",
se impune, ca test al bunei credinţe (autenticităţii) misiunii AUR, ca parlamentarii/senatorii acestei formaţiuni să avanseze imediat o iniţiativă legislativă de genul celei date mai jos ca exemplu :
Legea legitimităţii apărării intereselor româneşti :
1. Folosirea libertăţii de conştiinţă, exprimare, informare, asociere — întru apărarea intereselor neamului românesc este recunoscută ca fundamental legitimă şi nu poate fi restricţionată pe nici o cale.
2. Ca atare, se abrogă legile 107/2006 (şi O.U.G. nr. 31/2002), 217/ 2015 şi 157/02.07.2018, care :
— în plan individual, încalcă flagrant Constituţia (art. 1.3, 20, 23.1, 29, 30, 31, 40,53) şi îi surpă legitimitatea, căci neagă libertăţi naturale, fără de care acordul constituţional nu mai poate fi prezumat.
— în plan colectiv, încălcînd Constituţia (art 2, 3.4, 54.1, 55.1), stânjeneşte apărarea intereselor naţionale, provocând intimidarea anticorpilor neamului, deci corodînd suveranitatea României
— în plan istoric, reprezintă o trădare a strădaniilor înaintaşilor noştri, care au întărit ţara, faţă de orice tip de acţiuni păgubitoare (ceea ce încalcă art 33.2/3 din Constituţie)
— în planul echităţii, reprezintă o favorizare selectivă pe criteriu etnic, încălcând principiile de nediscriminare între cetăţenii de orice etnie, asumate constituţional (art. 4, 6.2, 16.1 din Constituţie)
— în plan justiţiar, prin formulări imprecise, oferă posibilităţi de interpretare arbitrară/ imprevizibilă/ abuzivă/ tendenţioasă- unui aparat administrativ şi juridic de notorie incorectitudine
— în plan logic, reprezintă o circularitate absurdă, căci protejarea exclusivă a intereselor evreieşti prin aceste legi denotă un exces de influenţă/putere… a cărui denunţare pare a putea fi incriminată pe baza lor.
Ioan Roşca, 28 ian 2021
Comentarii
Trimiteți un comentariu