joi, 10 decembrie 2015

Colind-pluguşor - 2016

Primesc din California, de departe, un semn de bună-voință prietenească, de la Ion și Rafila Nicorici, români plecați din Stârci, satul din care se trage o spiță a Culcereștilor. Din aceasta a coborât adică descălecat și medicul Dimitrie Culcer, cel care a stat la temelia neamului Culcereștilor din Gorj.
Reproduc colindul fiindcă îmi face plăcere să se știe că am prieteni printre oameni cu care n-am stat față-n față niciodată.
Le mulțumesc și le urez lor și familiei lor din țara trans-atlantică tot binele și sărbători fericite. d.c.


Colind-pluguşor - 2016

Lui Dan Culcer, Paris.
Originar din Bogdan-Haza-Stârci -

Navigam grăbit pe net
Patinând” pe patru ”roate”
Când surpriza, îmi dă piept:
Parcă am fi, dintr-o cetate”?

Era cred pe la Crăciun
Când ”aflam” întâmplăturor
Că vorbeam de-un sat comun
Stârciul - nost, al amânduror”

Ne-a dat netul, bun prilej
Dezlegând o taină fină
Nu doar sat, ci același ”vrej”:
Cu nevastă-mea - o tulpină”

Spulberată - vrajba vorbei
Ce agită colbul urii
Noi ”zăcând” de taina ”slovei”
Pe altarele culturii...

Eu ... zăbavnic printre ”mici”
Dumneata, cu rol de mentor
De ne revedem la Stârci...
Celebrăm - ”un doctor stentor”

Amândoi, creștini sub ”Cruce”
Același Mântuitor
Dacă vântul bârfe duce...
Fraţi de Cruce, în veci nu mor”

Zile bune - nesfârşite!
Binecuvântări, să-avem!
Sărbători mai fericite” -
De la-un Prunc din Betleem” !

John I.Nicorici, Los Angelles, California.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu